söka söka söka...

usch har inte haft tid de senaste dagarna

var på stan en sväng efter jobbet igår men jag hittade inga snygga kläder så jag får se om jag orkar gå en sväng idag med men troligtvis blir det imorgon, måste ju ha nya kläder till juldagen.
kom hem och då fick vi besök av min kollega caroline och hennes dotter evelina, de var där för att bli klippta av george. när de väl hade åkt hem så gick jag och la mig för att kolla på "bones" som jag hade spelat in från i tisdags. måste säga att det var en av de bästa avsnitten hittils och det avslutas som vanligt med att gubben med talarrösten efter programmet säger att programmet inte återkommer förrän i vår. så nu måste jag vänta så länge för att se vad som händer näst. klockan var väl sisdär halv nio när jaq stängde av tv:n och efter det minns jag inget sen förrän jag vaknade 05.45 i morse.

idag blir det att söka 7st jobb jag har hittat. bara hoppas och be nu, tänker in gå tillbaka till att vara arbetslös som jag var 1 månad mellan sjukskrivningen och mitt gamla jobb. jag skulle nog klättra på väggarna om jag fick gå hemma igen. sen är det ju dags att få en stabil inkomst så att jag kommer att klara räkningen på lägenheten jag förmodligen ska ta över...

hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0