Senaste helgerna.

Jag får verkligen se till att jag inte jobbar ihjäl mig, igår var det så illa att när Sandra hade åkt hem från mig så satte jag mig och jobbade hemifrån lite. Var så trött så jag var tvungen att spela in Grey's Anatomy.
Idag sitter jag med 4 VHS band som jag måste kolla på och se vad det är för serier jag spelat in de senaste dagarna.

Var och lunchade med mamma,moster och mormor idag på Afrodite, de hade tydligen startat med lunch buffé där...ganska gott faktsikt!

Nu börjar det närma sig helg känner jag, bara två arbetsdagar kvar.

På fredag blir det nog inte mycket gjort skulle jag tro, måste spara all energi tills på lördag. Party Party!

Har haft så roligt de senaste helgerna, sällskapet har varit på topp och även allt annat har varit i toppklass!

Här får ni lite smakprov:



                                                                                  
Jag och Maddis                                   Jag och Emma Bitch                                          Jag och Monroe                 



                                                                            
         Sexy Sandra och Jag                                Say What?                                                   Jag,Arthur,Admir



                                                                      
                                                                       Are my eyes spining?   
                                                                      


        Ps. Ingen har lika roligt som vi har, no one can party like ous! (Å-lagarna,Maddis)

Kommentarer
Postat av: Maddis

vi måste se till att hitta en lokal snart. snackat med din syrras kompis?

2006-12-07 @ 01:32:15
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0