Nya jävla datasystem.

Nya datasystemet på jobbet tar kål på mig.
I fredags fick jag jobba över till fem.
Sen idag startade vi upp systemet på riktigt så vi beslöt oss för att alla komma 06.30 idag.
Var bara det att vi kunde inte ta fika/fukost förrän 10.15 så när jag kom hem på lunchen strax efter tolv så var jag ju inte så värsta hungrig.
Alla börja droppa hem från jobbet för de var så trötta men när Helene lyssnade av telefonsvararen kl. 15.30 (vi slutar egentligen 16) så var det 68 nya meddelande på svararen.
Det var då jag beslöt mig för att ännu en dag jobba över så jag jobbade till strax efter 17 då jag hade bestämt träff med Salle och Maddis.
Blev bara Salle jag träffade för att Maddis hade missat bussen (ovanligt)..hehe. Vi gick hem till mig för att börja planera för Sandras 20-års fest som vi har tagit på oss att fixa, sen kom Maddis sen.
Sandra och Denise hade jobbat så vi gick och mötte upp de och tog en fika och fortsatte med Sandras godkännande av de vi hitills hade planerat.

Planeringen hitills

Fredag den 5: januari, Kanske i en lokal i stan (om allt går som det ska), ca. 65 bjudna och roligast av allt så har vi beslutat oss för för att ha Brat tema.
Längtar så mycket det kommer bli så himla kul.

Pratade med stora syrran nyss, vi har bestämmt oss för vad vi ska köpa till mamma i 40-års present. Mamma ska ju ha fest i lokalen på lördag och släkten ska komma och sen ska vissa vara kvar för att supa för att sedan gå till Harrys med mamma.
Det ska bli så himla kul, men kan inte fatta att mamma är 40 nu, hon har alltid varit något på 30 typ (förhoppningsvis inte) men ändå :)

Blir nog utgång med Sandra och Denise sen, som det lät idag i alla fall, kan bli riktigt skoj-slipper åka ljungsbro bussen (tack gode gud).

aja nu ska jag slagga, ska ju upp 05.25 imorgon.

Skottland i åtanke,hittat resan!

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0