med vem, men inte vad...

Gud tiden går så fort framåt att jag knappt hinner blicka innan man är där

Planering:

Lördag 23/12: Tradtion och åka till mormor och spela lite spel och äta bakad potatis

Söndag 24/12: Julafton/Födelsedag, i år ska vi som vanligt fira denna dag hos mormor med familjen och sen även mormmors bror med hans familj.

Måndag 25/12: Juldagen, ågatans mest lönerika dag. Denna dag saka firas med kompisar men vad vi ska göra ett fortfarande ett stort ?

Tisdag 26/12: Då ska jag vara först ut på stan och shoppa de snyggaste kläderna på julrean.

Onsdag-Fredag 27-29/12: Tillbaka till samvaron på jobbet

Söndag 31/12: Nyårsafton, en glittrig dag som ska firas med kompisar. Får hoppas jag hinner se Grevinna och Betjänten innan jag ut och firar nyår med kompisarna. Frågetecknet denna dag är nog större än juldagen.

Måndag 1/1: Bakis lär jag vara och därför är det så bra att jag ska spendera tre timmar framför den treditionella filmen Ivannhoe.

Fredag 5/2: Sandra fyller 20-år och det ska firas med en stor fest som jag och Maddis har anordnat.

Onsdag-Måndag 31/1-5/2: Skottlandsresa!! Maddis vi får se till och dra med oss folk som inte bangar.

Mycket att göra framöver, men listan kommer nog uppdateras lite med tiden också!!

Ps. Är trött på folk som inte tänker framåt och på konsekvenserna...

Hej så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0