i'm coming back...

gud vad skönt. jag och maddis tog verkligen tag i det så nu är lokalen till sandras 20-års fets fixad. det blev ganska centralt också och inte alltför dyrt. vi får max ha 60 personer men det ska vi nog inte överskrida, det är faktiskt inte vilken fest som helst utan en special dag för henne som jag och maddis gör allt för att göra minnesvärd. inbjudan är skriven och är redan nu på väg ut till folk via mail,msn eller sms....så vänta dig snart en inbjudan. den femte januari ska bli så rolig, inte bara för sandras skulle utan jag kommer också vara glad åt min och maddis vägnar att vi ställt upp och gjort detta för våran underbara vän.

sen så har ännu en rolig sak skett idag, jag sandra och maddis har bokat våran resa till skottland. 31/1-5/2 åker vi och röjjer hela landet. dundee, i'm coming back too you....
Sabina funderar på att hänga på också, och det är ju bara att hon bokar när hon har bestämt sig för det är ju ändå ingen numrering på flystolarna osv.


aja ska umgås lite med mamma nu har knappt sett henne...


kan inte fatt det ännu!!


Kommentarer
Postat av: Maddis

ja vi fixar det imorrn.. det löser sig, du behöver inte följa med såvida du inte vill kika på lokalen.

2006-12-20 @ 18:05:29
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0