hur kan det vara sista dagen...

sista dagen på jobbet idag, nu är det bara 4 kvar av 8. vi kommer sakna varandra så mycket ju. men så går det när kommunen ska omorganisera,ni skulle bara veta. först när jag skulle gå så sa caroline "du är nog tillbaka här snart igen" och sen sa praktikant caroline "det kommer bli så tomt utan dig", sånna saker är ju alltid rolig att höra. fick mig ett jätte fint  och kort av inga-maj idag.

har suttit både med telenor och tre i telefonen idag. tror faktiskt jag kommer få tillbaka mitt gamla nummer inom en vecka. det känns väldigt skönt att höra. har ju haft det i så många år och rent praktiskt så är det också skönt. men jag skulle få svar av killen från tre imorgon runt två tiden.

igår låg jag bara hemma och kollade på high school musical på kvällen. menningen med filmen var bra men det var ju verkligen en barnfilm. men eftersom jag var så trött så var det skönt att se en lättsam film.

ikväll blir det till att hitta på något med annie. hon hade hade snackat med fredrik i veckan så kanske blir så att han följer med också, vore trevligt.

hittade faktiskt en på hitta.se idag som hette annie nathalie ekström, kanske en blandning av mig och anna?

tänker han med hjärtat eller hjärnan?

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0