du känner mig bäst.

sjuk nog så tror jag att serien är uppbyggd på tankar jag har haft.
jag blir nog aldrig så glad som när jag ser honom gå med sin basketboll på bron och gavin degraws röst hörs i bakgrunden.
det är det jag varje söndag när det är slut börjar längta till. jag tror bara jag av alla avsnitt som har visats bara missat ett.
nu var det seriestart för 2 veckor sedan, sen var det inställ förra söndagen p.ga att harry potter visades. idag var det igen och det var ett riktigt bra avsnitt och sedan när det är slut så säger det att serien nu tar ett uppehåll och återkommer igen den fjortonde januari, alltså om tjugoåtta dagar.
jag får hoppas julhelgen, nyår och sandras födelsedagsfest går så fort att vi snart är där och kan fortsätta där det idag slutade
.

jag pratar förstårs om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0