Blogg kommentaren till Anastasia.

Tjena bruden!
Jag har svaret på din fråga nu som du ställde inatt. På frågan vem som har förändrats mest sen mellanstadiet så är det du. Från att ha bott i Linköping så sviker du mig, din bästa kompis och flyttar till Västervik. Men sen flyttade du närmre i gymnasiet och kom ända till Norrköping och nu har du flyttat så långt som till N.Y. När jag tänker tillbaka på dig, tjejen som bad mig sjunga Britney låtar till henne när jag satt på packethållaren och som hade en blå tröja med nallar på så är det helt olika från idag. Jag hade aldrig trott att du skulle bli den du är idag. Dansar till hiphop musik och har blivit en modeikon för säkert många kompisar,säkerligen nu med när du har tillgång till världens snyggaste kläder med. Jag är faktiskt stolt att säga att jag en gång varit bästa kompis med dig,och hur långt bort du än bor så kommer jag aldrig glömma dig och de åren vi hade tillsammans. Eh nu sitter jag här och fäller tår efter tår och tänker tillbaka. Vet ej vad det är värt men jag är oerhört stolt över dig,titta liksom hur långt du har kommit så här tidigt i livet! Ta hand om dig Stasia! Hoppas vi ses någon mer gång i livet. See Ya /Nathalie.

Ps. Två inlägg på en dag, jag början bli bra på att blogga alltså!

Kommentarer
Postat av: Maddis

va fint skrivet nathalie.

ja klart man ofta har roligt med alkohol också.. hah, alkisar som vi är! :D

2006-12-03 @ 21:38:29
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: Nathalie.

Allt som är skrivet från hjärtat är fint. hehe mm vi är ågatans största alkisar..så kallade a-lagare eller å.lagare kanske vi borde heta!

2006-12-04 @ 12:30:33
URL: http://kebabnatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0