back to reality.

jaha då var den kvällen över också. juldagen,dena dagen på året då krogen tjänar mest pengar på en. de suger ut varenda krona man har fått i julklapp.

vid strax efter sju igår så gick jag för att träffa anna. vi mötte upp emma och de och gick vidare till emmas brors lägenhet för att förkröka där. var väl där ett tag till en viss sak spårade ut och då gick jag och anna vidare ner på gatan och hamnade hemma hos nadja,jenny och nina. där satt vi ett tag och snackade innan vi bestämdes oss för att dra ner till stan. där hittade vi en tjurig anna och sandra i kön till gula huset, elin var inte så sur än. eftersom kön till det stället rörde sig ca 1mm i timmen så var det bara att dra till plaza. vi var inne på 10 min glada och danssugna. en sväng till 55:an blev det ju som vanligt. efter ha träffat så många så hamnade jag tillslut med amanda på dansgolvet. när klockan var tre så hämtade vi våra jackor och mötte upp lisa och jojo plus deras respektive. vi drog till kebabbaren-och aldrig mer säger jag hakepi ska det vara!!!

förstår inte varför de killarna ringde mig, och hur de egentligen fick mitt nummer.

en kväll som denna så känner man, borta bra men hemma bäst!!

Ps. imorgon är det back to reality-att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0