att vakna upp med denna ångest...

igår när jag kom hem från jobbet så var det egentligen menningen att jag skulle vara barnvakt åt mina tre kusiner, men en av de var sjuka så jag slapp. istället började jag se om någon var på att dra en sväng på platens.

åkte till ekholmen och köpte billig red bull och sedan var det bara hem och göra sig iordning. vid halv åtta mötte jag upp emma nedanför mig för att dra hem till anna. blev en del groggar innan vi senare gick vidare mot platens. lyckades slippa kön, vilket var en befrielse. emma och jag hade båda med oss korten, det var inte bra. vet inte hur mycket jag drack men mycket var det. emma var bäst när hon raggade på bartendern men fick dissen genom att ha sa att han var gift. vi minglade runt och hälsade nog på en miljard människor. jag gjorde bort mig genom att dela saliv med en jag inte borde gjort det med. men det är jag i ett nötskal. var väl hemma vid sisådär strax innan fyra och första klockan ringde kvart över fem för att sedan ringa kvart i sex. vaknade typ med spyan i halsen men än har jag ej spytt som tur är. frågade om lov att få gå hem från jobbet idag runt tolv-ett tiden vilket ska bli väldigt skönt.

varför gjorde jag som jag gjorde, det var ju inte den utgången jag innerst inne hade hoppats på.

Ps. en rolig sak, när vi läste horoskopen för året 2007 idag på frukosten på jobbet så stod det att ett bra resemål för en stenbock som jag är, skulle vara  skottland ,det tyckte jag var fantastiskt!

längtar efter en sak och det är min säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0