Arbetsmoral.

Vissa har fan inte det, är så trött på de!

Har sökt ännu ett jobb idag, det är bara att söka och söka tills man får något, de på jobbet tyckte de jobbet var perfekt för mig- såklart för att jag kan prata både i telefon och personligen som de har hört många gånger!

Nu ska mamma följa med mig till sjukhuset (Jag vet att jag är 19 år), för jag ska nämligen röngta min handled nu 3 månader efter att jag tagit bort gipset, kan ni fatta att det redan har gått 3 månader sen jag tog bort det.

Längtar till lördag!

Får se om de bli att se spelning imorgon med annie,måste ringa henne!

Aja mamma ropar, hej svej!

Kommentarer
Postat av: Maddis

nä men kan man inte ha inställningen avvisa samtal? aja jag vet inte, ringer det ofta på natten?

ja vi ses antagligen på ågatan, haha.

2006-12-07 @ 17:17:45
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0