an update..

hejsan svejsan!
de senaste dagarna har gått förbi så fort att jag inte ens har haft tid att blogga.

Onsdag: 
De kom en vacker lucia kör till oss på jobbet, det sorliga var bara att en av tärnorna började tjuta och sprang i från kören...opps! vi fick lussebullar och pepparkakor. han bara jobba klart innan personalfesten började. det var riktigt segt med tända ljus, lugn julmusik och god italiens buffé (pannacottan var godast). personalfesten kom till sitt slut för mig och jag fick skjuts hem till annie där folk redan var fulla. det var ganska roligt att för en gång skull inte vara full utan bara vara en nykter åskådare. när vi väl hade gått in till stan så lämnade jag de och gick hem till sängs.

Torsdag:
Hade en vanlig dag på jobbet. kom hem och då var det bara att duscha för att sedan gå och ta en mysig fika med sandra. vi nöjde oss inte med det utan gick hem till mig och slappade lite. hon åkte väl strax innan nio och då var det sängdags för mig.

Fredag:
Gick till jobbet en snabbis på morgonen och sen var jag tvungen att ta en break för att gå till tandläkaren och avsluta min pågående rotfyllning. låg där stressad med hajgap i ca en timma. i receptionen så stötte jag på min mammas kusin hennes man och min lilla sysling sebastian 5 år, han hade dragit ut två hörntänder. han hade fått behålla de och bevarade de nu i en liten blå skattkista, om ni vill veta så har jag faktiskt fått se hans skatt och det var en riktigt äcklig syn. tillbaka till jobbet och där vart det en vanlig flum fredags eftermiddag. kom hem och hoppade in i duschen. syrran var här och frågade om jag skulle ha en grogg men jag avböjde så duktigt-någon måtta får det allt vara! zändra ringde och lämnade smaskigt skvaller för mig och då började även karusellen med vad vi ska göra ikväll. efter fyra samtal så sitter hon nu på bussen på väg till mig och jag sitter hemma med alkoholen. vi får se vart vi hamnar, vi kör en fjortis kväll med att ringa några samtal så får vi se. aja ska gå och dra en macka nu innan bruden kommer och alkoholen ska börja rinna ner.


Ps. kom fram en radiokvinna idag och frågade om jag kunde tända en cigarett, röka ett par bloss och sedan fimpa medans hon spelade in. detta ska alltså spelas upp på sveriges radio på måndag trodde hon. strange,jag vet!!!!



fimpa?


Tingalinganung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0